Vi söker en receptionist

Upplagd: 2020.06.26

I rollen som receptionist är du företagets ansikte mot kunder, leverantörer och andra gäster. Detta ställer höga krav på serviceanda, social talang och ansvarstagande. Du kommer också fylla en viss administrativ funktion för vår ekonomiavdelning.

Dina arbetsuppgifter är bland annat följande:

  • Ta hand om besökare och telefonsamtal
  • Förbereda inför möten
  • Ansvara för posthantering, boka bud och en frakter
  • Assistera med administrativa göromål och vissa inköp
  • Hålla rent och snyggt i reception, kök och konferensrum
  • Attestera och bokföra fakturor
  • Hjälpa till med kvittoredovisning
  • Sammanställa försäljningsstatistik

Din bakgrund:

Det är bra om du har arbetat inom liknande roll. Du talar och skriver flytande svenska och engelska och har en god grundläggande datorvana.

Personliga egenskaper:

Som receptionist är det viktigt att du tycker om möten med människor och är en hjälpsam person. Du är öppen, trevlig och tycker om att vara i en miljö där mycket händer – ofta samtidigt. Du uppskattar omväxling, är opretentiös och arbetar självständigt.

Information:

  • Tillträdesdag snarast möjligt.
  • Tjänsten är en tillsvidareanställning, arbetstider kl 8.30-17.00.
  • Körkort är ett krav.

Din ansökan:

Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas snarast möjligt. Om du har frågor, kontakta Pernilla Sjöö Forsell på tel 0706-252380 eller email: pernilla.sjoo.forsell@gbgt.se

Välkommen med din ansökan till jobb@gbgt.se så snart som möjligt.

Vi använder cookies och analysverktyg med spårning för att kunna ge dig bästa möjliga användarupplevelse på vår webbplats.
Genom att fortsätta använda hemsidan utan att ändra inställningar på din webbläsare godkänner du vår användning av cookies.